Sunday, September 25, 2011

Interview

သူတို႔ရဲ႔ေသြးစည္းမႈ ၊ဇြဲ႐ွိမႈ ၊ ဘာမထီသတၱိခဲနဲ႔ သတ္ရဲေသရဲမႈဟာ က်ေနာ္႔ကို ေျခာက္ေျခာက္ခ်ားခ်ားအံ႔ၾသထိန္႔လန္႔ေစတယ္။
ရန္သူေဟ႔လို႔ သိလိုက္တာနဲ႔အ႐ိုးေၾကေၾကအေရခမ္းခမ္း ယွဥ္ျပိဳင္တိုက္သတ္ဖို႔ အသိုက္အအံုထဲကေနအူယားဖားယား ေျပးထြက္လာၾကပံုမ်ား ျမင္ရတဲ႔က်ေနာ္႔ပါးစပ္ကေန “ဟင္”ကနဲ “ဟာ”ကနဲဆိုတဲ႔အာေမဋိတ္ေတြ အတံုးလိုက္ အတစ္လိုက္
ထြက္က်ေစတယ္။ သူတို႔ရဲ႕ရန္သူဆိုတာ တိရစ ၦာန္တစ္ေကာင္လည္းျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္၊ လူလည္းျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္ ေသခ်ာတာေတာ႔ သူတို႔ဟာ သူတို႔ထက္ကိုယ္ခႏၶာအဆေပါင္း ဘယ္ေလာက္ၾကီးမားတဲ႔ရန္သူကိုပဲျဖစ္ျဖစ္ လံုးဝမမႈဘူးဆိုတာပဲ။
ဒီတစ္ခါေတာ႔ သူတို႔ကိုက်ေနာ္အင္တာဗ်ဴးျဖစ္ခဲ႔ပါတယ္။
သူတို႔ဆိုတာက သူတို႔ထဲကသူတို႔ကိုယ္စား သတၱိအ႐ွိဆံုး၊ တိုက္ရည္ခိုက္ရည္အေကာင္းဆံုးနဲ႔တိုက္ပြဲအေတြ႕အၾကံဳအမ်ားဆံုး
ဆိုတဲ႔ သူရဲေကာင္းတစ္ဦးကိုေ႐ြးခ်ယ္ဗ်ဴးခဲ႔ျခင္းပါပဲ………..

က်ေနာ္။  ။ ကဲ…ညီေလးေရ..မင္းတို႔ရဲ႕သတၱိကေတာ႔ကမ ၻာနဲ႔အဝန္းမွာ ေျပာမဆံုးေပါင္ေတာသံုးေတာင္ျဖစ္ေနပါျပီ ကမ ၻာသူ
               ကမ ၻာသားေတြအေယာင္ေယာင္အမွားမွားနဲ႔အံ႔ၾသတုန္လႈပ္ရတဲ႔အထိ
               ေျပာင္ေျမာက္လြန္းတဲ႔မင္းတို႔ရဲ႕သတၱိကို ဘယ္နည္းဘယ္ပံုမ်ားေမြးဖြားယူခဲ႔ၾကသလဲဆိုတာ  
               အပန္းမၾကီးရင္ အစ္ကို႔ကို ေျပာျပေစခ်င္ပါတယ္။

ခါခ်ဥ္။  ။ဟုတ္ကဲ႔…ကမ ၻာမွာခါခ်ဥ္ေဟ႔ရယ္လို႔ေၾကြးေၾကာ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္က်ေနာ္တို႔သတၱိေျပာင္ရတဲ႔
                   အေၾကာင္းရင္းကေတာ႔
                   နံပါတ္(၁) က်ေနာ္တို႔ဟာထိပ္ေျပာင္တယ္
                   နံပါတ္(၂) က်ေနာ္တို႔ဟာဖင္ေျပာင္တယ္
                   အဲေတာ႔ကာ…မထူးေတာ႔ပါဘူးေလဆိုျပီး နံပါတ္(၃)မွာ“သတၱိ”ကိုပါက်ေနာ္တို႔“ေျပာင္”လိုက္ရတာပါပဲ ၊
                   ဒါပါပဲအစ္ကို..

က်ေနာ္။  ။ အဟဲဟဲ.. ညီေလးကေပ်ာ္တတ္တယ္ထင္တယ္ အစ္ကိုဆိုလိုတာကေလ ညီေလးတို႔အခုလို သတ္ရဲေသရဲေအာင္
               ညီေလးတို႔ေခါင္းေဆာင္က ညီေလးတို႔ကို ဘယ္လိုအဆြယ္တရားေတြေဟာျပီး စည္း႐ံုးထားလဲ?     
               ဘယ္လိုမက္လံုးေတြ ရာထူးေတြေပးျပီး ခိုင္းေစထားသလဲ? ဒါမွမဟုတ္ မူးယစ္ေဆးနဲ႔ႏြယ္တဲ႔ ဥပမာ စိတ္ၾကြေဆး
               မ်ိဳးေပါ႔ေလ  အဲလိုေဆးေတြ ဝါးေတြမ်ား တိုက္ေကၽြးထားတာလားဆိုတာကိုပါ

ခါခ်ဥ္ ။   ။ ဒီလို႐ွိပါတယ္အစ္ကို ေယဘုယ်အားျဖင္႔ေတာ႔ က်ေနာ္တို႔ခါခ်ဥ္မ်ိဳးေတြဟာ ေမြးကတည္းက သတၱိက ေကာင္းေန
              ျပီးသားပါ အျခားမၾကည္႔နဲ႔ေလ ဘုရားေလာင္းေတာ္ဆႏၵန္ဆင္မင္းကိုေတာင္မွက်ေနာ္တို႔ရဲ႕ဘိုးေဘးဘီဘင္
              ခါခ်ဥ္ေတြကကိုက္ရဲခဲ႔ေသးတာပဲ အေလာင္းေတာ္ဆႏၵန္ဆင္မင္းအေၾကာင္းေျပာမယ္ဆိုရင္ စူဠသုဘဒၵါရယ္             
              မုဆိုးရယ္က မပါမျပီးသလို က်ေနာ္တို႔ခါခ်ဥ္ေကာင္ရဲ႕အခန္းက႑ကလည္းမေသးခဲ႔ပါဘူး တခ်ိဳ႕ကေတာ႔
              ဇာတ္ေတာ္ထဲမွာ က်ေနာ္တို႔ကိုဗီလိန္အျဖစ္ျမင္ခ်င္ျမင္ၾကမွာေပါ႔ေလ ဒါကအေရးမၾကီးပါဘူး က်ေနာ္ေျပာခ်င္တာက
              သမိုင္းေတြမွာက်ေနာ္တို႔ရဲ႕ အေရးပါအရာေရာက္မႈဟာသိပ္မေသးခဲ႔ဘူးဆိုတာကိုပဲ ျခြင္းခ်က္အေနနဲ႔ေတာ႔ တခ်ိဳ႕
              ခါခ်ဥ္ေတြက ခါခ်ဥ္ျဖစ္ရတဲ႔ဘဝကိုအရမ္းေက်နပ္ အရမ္းသာယာေနၾကတာ  သာယာေနေပ်ာ္ဖြယ္ျဖစ္ေအာင္လည္း
              ခါခ်ဥ္ဘဝကိုအစစအရာရာျပည္႔စံုေကာင္းမြန္ေအာင္ဘုရားကဖန္ဆင္းေပးခဲ႔တာကိုး အစ္ကိုတို႔လို လူျဖစ္႐ံုကုသိုလ္
              အစုတ္အပဲ႔ေလးေလာက္နဲ႔ေတာ႔ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ခါခ်ဥ္ဘဝကို ဘယ္မွန္းႏိုင္ပါ႔မလဲ ဆိုလိုတာကဗ်ာ ခါခ်ဥ္ဘဝဟာ
              ရဖို႔ခဲယဥ္းတယ္ သိၾကားမင္းအျဖစ္နဲ႔ေတာင္မလဲႏိုင္တဲ႔ဘဝမ်ိဳး ဘယ္႐ႈေထာင္႔ကပဲၾကည့္ၾကည့္ တြယ္တာမက္ေမာ
              စရာၾကီး တခ်ိဳ႕ကိုယ္႔ဘဝကို ကိုယ္ျပန္အမက္ေမာလြန္တဲ႔ခါခ်ဥ္ေတြက်ေတာ႔ တစ္ခုခုျဖစ္ျပီးေသမွာကိုေၾကာက္ေန
              ၾကေရာ သူရဲေဘာေၾကာင္တာေပါ႔ေလ  အဲလိုသူရဲေဘာေၾကာင္ေတာ႔ “ရန္သူေဟ႔” “သတ္ၾကေဟ့”ဆိုတဲ့အသံၾကား
             ရင္နည္းနည္းဖင္တြန္႔ခ်င္ၾကတယ္  အဲဒါကို အေျမႇာ္အျမင္ၾကီးမားျပီး ဥာဏ္အရာမွာတစ္ေလာကလံုးထက္သာလြန္တဲ႔
             က်ေနာ္တို႔ေခါင္းေဆာင္က“မင္းတို႔ဘာမွမေၾကာက္နဲ႔ ေ႐ွ႕တန္းကိုရဲရဲတက္ ရဲရဲတိုက္ ရဲရဲေသ ေသမွာကိုမေၾကာက္နဲ႔
             ခါခ်ဥ္ေသရင္ခါခ်ဥ္ပဲျပန္ျဖစ္တယ္ မင္းတို႔ဟာ ဘဝအဆက္ဆက္ကၾကီးမားတဲ့ပါရမီအဟုန္ေၾကာင့္အႏိႈင္းအဆမဲ့သာ
             လြန္တဲ့ခါခ်ဥ္ဘဝကိုရတာျဖစ္တယ္ ဒီလိုၾကီးမားတဲ႔ပါရမီအဟုန္ဟာမင္းတို႔ကိုခါခ်ဥ္အျဖစ္ကေနဘယ္လိုနည္းနဲ႔မွမေ႐ႊ႕
             လ်ားေစဘူး ျမန္ျမန္ေသေလ ျမန္ျမန္ျပန္ျဖစ္ေလပဲ မစိုးရိမ္ၾကလင္႔ က်ဴးေက်ာ္လာသူနယ္ခ်ဲ႕မွန္သမွ်ေခ်မႈန္းၾကေလာ့
             တိုက္ခိုက္ၾကေလာ့ ရဲရင့္ၾကေလာ့ ေသေၾကၾကေလာ့”ဆိုျပီး အင္မတန္ေလးနက္တန္ဖိုးၾကီးတဲ့ၾသဝါဒေတြေပးတယ္
             ဒီပံုဒီနည္းနဲ႔က်ေနာ္တို႔ခါခ်ဥ္ေတြဟာ သတၱိအရာမွာကမ ၻာကလက္ဖ်ားခါရတဲ့အထိသာလြန္ခဲ့ရတယ္ဆိုပါေတာ့…

က်ေနာ္။  ။ အရမ္းျပည့္စံုေကာင္းမြန္တဲ့အေျဖပါပဲ ကမ ၻာသူကမ ၻာသားမ်ားကလည္းဒီအေျဖကိုေက်နပ္ၾကမွာပါ တစ္လက္
              စတည္း အပန္းမၾကီးဘူးဆိုရင္ ညီေလးတို႔ရဲ႕အျမင့္ဆံုးပန္းတိုင္နဲ႔ရည္မွန္းခ်က္ဟာ ဘာလဲဆိုတာအစ္ကို႔ကိုေျပာျပ
              ေပးႏိုင္မလား?

ခါခ်ဥ္။  ။  ဟုတ္ကဲ့… က်ေနာ္တို႔ဟာသတၱဝါေတြအားလံုးထဲမွာ အသာလြန္ဆံုး အၾကီးက်ယ္ဆံုး အျမင့္ျမတ္ဆံုးပဲဆိုတာ
             ကိုေတာ႔ ထူးျပီးေျပာေနစရာမလိုေတာ့ပါဘူး က်ေနာ္တို႔ဘယ္လိုေနႏိုင္တယ္ ဘယ္လိုထိုင္ႏိုင္တယ္ဆိုတာ အစ္ကိုတို႕
             အသိပဲျဖစ္ပါတယ္ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕အျမင့္မားဆံုးရည္မွန္းခ်က္ကေတာ့ တစ္ေန႔ကမ ၻာကိုအုပ္စိုးရမယ္ဆိုတာပါပဲ
             တစ္ကယ္ေတာ့လည္း ခါခ်ဥ္ေတြအတြက္ဆိုျပီး ဘုရားက ကမ ၻာကိုဖန္ဆင္းေပးခဲ့တာပါ ေခတ္အဆက္ဆက္က
             ကေမာက္ကမျဖစ္ခဲ့မႈေတြေၾကာင့္သာက်ေနာ္တို႔ခါခ်ဥ္ေတြေခ်ာင္ေရာက္ခဲ့ၾကရတာပါ အခုေတာ့စလာပါျပီ
             ကမ ၻာကိုက်ေနာ္တို႔အုပ္စိုးဖို႔လုပ္ပါေတာ့မယ္ သတၱိအရာမွာက်ေနာ္တို႔ကိုယွဥ္ႏိုင္ေလာက္တဲ့သတၱဝါလည္း ဒီကမ ၻာ
             မွာမ႐ွိဖူးေသးဘူးမဟုတ္လား ?

က်ေနာ္။  ။  အစစ္ပဲညီေရ႕ ညီတို႔ရဲ႕သတၱိကေတာ့စံပါပဲ

ခါခ်ဥ္။  ။  “တပ္မေတာ္ၾကီးလည္းခ်ီလာပါျပီ ေအာင္တပ္မေတာ္ၾကီးလည္း ခ်ီလာပါျပီ” အဲဒီသတၱိသီခ်င္းကို ျမိဳင္ျမိဳင္ၾကီးသီဆိုျပီး
              ကမ ၻာကိုက်ေနာ္တို႔သိမ္းပိုက္မွာပါ

က်ေနာ္။  ။  ဟုတ္ပါျပီညီေလးေရ… အခုလိုတာဝန္ဝတၱရားေတြမအားလပ္ႏိုင္ေအာင္စြမ္းစြမ္းတမံေဆာင္႐ြက္ေနရတဲ့ၾကားက
                အစ္ကို႔အင္တာဗ်ဴးကို စိတ္႐ွည္လက္႐ွည္ေျဖၾကားေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္႐ွိေၾကာင္းပါ
                အစ္ကိုလည္းညီတို႔နဲ႔ထပ္တူ ဆႏၵျပဳခဲ့ပါတယ္
                 “အေရးေတာ္ပံု ေအာင္ပါေစ”
                 “အေရးေတာ္ပံု ေအာင္ပါေစ”
                 “အေရးေတာ္ပံု ေအာင္ပါေစ”

1 Responses (Leave a Comment):

mosquito said...

ေျပာင္ေျမာက္ပါေပ့.... :D